سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

دسته: سئو داخلی

سئو داخلی روش بهینه سازی صفحات وب برای دریافت رتبه بالاتر و دستیابی به ترافیک مرتبط در موتورهای جستجو است. سئو داخلی به هر دوی محتوا و کد منبع HTML یک صفحه اشاره دارد که امکان بهینه سازی دارند.

در مقابل سئو داخلی، سئوی بیرونی قرار دارد که به لینک ها و دیگر سیگنال های بیرونی اشاره دارند. On-page SEO طی سالیان تغییر می کند بنابراین بایستی در این زمینه به روز باشید.

روش های بهینه سازی داخلی وبسایت شامل بهینه سازی تگ های عنوان، محتوا، لینک های داخلی و آدرس ها می شود.

ساده ترین سیگنال که از وبسایت شما برای موتورهای جستجو زمانی است که یک صفحه وب شامل همان کلمات کلیدی است که کاربر در جعبه جستجو وارد کرده است. اگر آن کلمات کلیدی در صفحه شما ظاهر شوند یا اگر در تیتر یا بدنه متن شما ظاهر شوند، احتمال بیشتری وجود دارد که اطلاعات مرتبط با جستجو باشند.

تگ Canonical

تگ Canonical، که rel canonical نیز نامیده می شود، تگ HTML است که به موتورهای جستجو می گوید که آدرس مشخص شده نسخه اصلی و نهایی از صفحه می باشد. جدول محتوا: چرا تگ Canonical اهمیت دارد؟ تگ Canonical چگونه به وبسایت شما کمک می کند؟ افزودن تگ Canonical به صفحات بهترین روش استفاده از […]

کار با وردپرس

وردپرس به پراستفاده ترین سیستم مدیریت محتوا در کل اینترنت بدل شده است. چه به دنبال ساخت یک لندینگ پیج ساده هستید یا یک سکوی کسب و کار الکترونیک در مقیاس بزرگ، وردپرس راه حلی موثر به دلایل بسیار است. در حالیکه کار با وردپرس آسان است، بسیاری از توسعه دهندگان تازه کار وب یا […]

question