سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

دسته: موتورهای جستجو

موتورهای جستجو که عامل اصلی در سئو محسوب می شوند شامل سه جز هستند: خزش، ایندکس گذاری و برداشت نتایج.

خزیدن به معنای بررسی وبسایت، بخش ها، محتوا، کلمات کلیدی، تیترها، لینک ها، تصاویر توسط هزاران ربات کوچک موتورهای جستجو است. هر داده ای را که بتوان در وبسایت یافت از طریق خزش پیدا خواهد شد.

شاخص گذاری یا ایندکس گذاری پس از خزیدن ربات های جستجوگر رخ می دهد. به شاخص به عنوان یک کاتالوگ بسیار بسیار بزرگ یا یک کتابخانه پر از وبسایت از تمام دنیا بنگرید. معمولا اندکی طول می کشد که وبسایت ایندکس گذاری شود.

نتایج برای هر دوی توسعه دهندگان و کاربران حائز اهمیت هستند. وقتیکه کاربر اینترنتی درخواست جستجویی را در موتور جستجویی مانند گوگل ثبت می کند، موتور جستجو در شاخص های ثبت شده خود به دنبال محتوا گردیده و نتایجی را مطابق موضوع مورد جستجو ارایه می کند.

crawl error

crawl error یا خطای خزش چیست؟ بودن در ابتدای نتایج جستجوی گوگل تماما با این مساله آغاز می شود که گوگل بتواند از خزش و ایندکس محتوای شما اطمینان یابد. وقتیکه گوگل نتواند به درستی صفحه ای را باز کند یا از صفحه ای به صفحه دیگر حرکت کند، قادر به ایندکس محتوا هم نخواهد […]

خزنده موتور جستجو

خزنده موتور جستجو Crawler چیست؟ خزنده موتور جستجو یا Crawlerها که عنکبوت یا Spider، ربات یا به شکل ساده بات نیز نامیده می شوند، برنامه یا اسکریپت هایی هستند که به شکل سیستمی و خودکار صفحات را بر روی اینترنت مرور می کنند. هدف این مرور خودکار نوعا خواندن صفحاتی است که خزنده موتور جستجو […]

عملگر گوگل

برای کمک به یافت آن چیزی که به دنبال آن هستید، گوگل از نشانه های ویژه ای به این منظور استفاده می کند که به آنها عملگر گوگل گفته می شود. این عملگرها به شما در یافتن موضوعی به خصوص کمک کرده و عبارات مشخصی را از موتورهای جستجو حذف می کنند و به شما […]

اشتباه در سئو

بهینه سازی برای موتور جستجو (SEO) یکی از موثرترین روش ها برای تولید ترافیک برای وبسایت‌تان است. اما اشتباه در سئو، نتایج عکسی برای محتوا و کیفیت وبسایت‌تان در پی خواهد داشت. خبر خوب این است که یافتن این اشتباهات و اجتناب از آنها در سئو آسان است. برای مثال، نمونه‌ای از اشتباه در سئو […]

pagerank

شاید بدانید که گوگل از 200 عامل رتبه بندی PageRank در الگوریتمش برای رتبه بندی نتایج جستجوی کاربر استفاده می کند. برخی از این عوامل تایید شده اند، برخی غیررسمی هستند و برخی دیگر نیز از طرف متخصصین سئو مطرح شده است. در این نوشته به 69 مورد ابتدایی این لیست: عوامل دامنه و عوامل […]

رتبه الکسا

برای بسیاری از مالکین وبسایت ها و بلاگنویس های جدید، داشتن ترافیک و داشتن رتبه الکسا پایینتر (بهتر) خیلی سخت است. هیچ چیز سخت تر از این نیست که محتوای عالی بنویسید و متوجه شوید که کسی آن را نخوانده و به کار کسی هم نیامده است. دانستن اینکه چگونه سئو یک سایت را ارتقا […]

favicon

favicon آیکنی است که به صورت دیداری یک وبسایت و/یا برند را به نمایش در می آورد. این آیکن ها، تصاویری کوچک (معمولا 16×16 پیکسل) هستند که آنها را در کنار عنوان صفحه در نتایج جستجوی موبایلی یا در تب مرورگر، بوکمارک ها و تاریخچه مرورگر می بینید. معمولا favicon یک وبسایت با لوگوی آن […]

میزبان وب

انتخاب شرکت میزبان وب و کیفیت سطح خدمات او برای تمام شرکت های آنلاین به شدت مهم است. بر اساس چنین خدماتی، می توانید کیفیت خدمات خود را بهتر کنید. همه ما به دنبال بهترین خدمات دهنده هستیم. علاوه بر این، سطح کیفیت خدمات شرکت میزبان وب در نتایج سئو وبسایت شما و تلاش ما […]

question