سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

دسته: مبانی سئو

مبانی سئو شامل شناخت کلی در خصوص روش های بهینه سازی وبسایت برای دریافت بازدیدکننده بیشتر از نتایج جستجوی ارگانیک و طبیعی کاربران است.

مبانی سئو تنها درباره ساختار عالی یا پس زمینه فنی وبسایت نیست. برای این منظور بایستی وبسایت شما با محتوای به خوبی بهینه شده و با کیفیت پر شده باشد و مطابق با نیازهای مخاطبین شما باشد. و البته بایستی به خوبی به وبسایت های دیگر هم لینک شده باشد.

موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو و دیگر وبسایت های مشابه از الگوریتم یا استانداردهای به خصوصی برای رتبه بندی نتایج جستجو برای کاربران خود استفاده می کنند.

در این بین گوگل بیش از 200 عامل تعیین کننده در بهینه سازی و سئو دارد. که بسیاری در خصوص، محتوای باکیفیت، بک لینک ها، موارد فنی مانند سرعت سایت می شود.

کدهای وضعیت HTTP

کدهای وضعیت HTTP در صفحات شما برای کاربران‌تان احتمالا معنای چندانی ندارد. اما کدهای وضعیت HTTP برای سئو و سلامت کلی وبسایت از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است. این کدهای وضعیت HTTP به شما می گویند که وقتیکه مرورگرها در تلاش برای ارتباط با وبسایت شما هستند چه اتفاقی رخ می دهد. این کدها زمانی […]

pagerank

شاید بدانید که گوگل از 200 عامل رتبه بندی PageRank در الگوریتمش برای رتبه بندی نتایج جستجوی کاربر استفاده می کند. برخی از این عوامل تایید شده اند، برخی غیررسمی هستند و برخی دیگر نیز از طرف متخصصین سئو مطرح شده است. در این نوشته به 69 مورد ابتدایی این لیست: عوامل دامنه و عوامل […]

رتبه الکسا

برای بسیاری از مالکین وبسایت ها و بلاگنویس های جدید، داشتن ترافیک و داشتن رتبه الکسا پایینتر (بهتر) خیلی سخت است. هیچ چیز سخت تر از این نیست که محتوای عالی بنویسید و متوجه شوید که کسی آن را نخوانده و به کار کسی هم نیامده است. دانستن اینکه چگونه سئو یک سایت را ارتقا […]

تحلیل داده

گوگل آنالیتیک ابزاری رایگان است که می توانید با استفاده از حساب کاربری گوگل خود اقدام به ردگیری و ایجاد گزارش در خصوص ترافیک وبسایت خود کنید. این ابزار، اطلاعات بازدیدکنندگان وبسایت شما، از جمله صفحاتی که بازدید کرده اند…

favicon

favicon آیکنی است که به صورت دیداری یک وبسایت و/یا برند را به نمایش در می آورد. این آیکن ها، تصاویری کوچک (معمولا 16×16 پیکسل) هستند که آنها را در کنار عنوان صفحه در نتایج جستجوی موبایلی یا در تب مرورگر، بوکمارک ها و تاریخچه مرورگر می بینید. معمولا favicon یک وبسایت با لوگوی آن […]

robots.txt

چگونه می توان با بهینه سازی robots.txt سئویی بهتر برای وبسایت داشت. فایل robots.txt به موتورهای جستجو می گوید که وبسایت شما را به چه صورتی کاوش کنند که به همین خاطر این فایل به ابزاری قدرتمند برای سئو بدل شده است. فایل robots.txt چیست؟ robots.txt فایل متنی است که مالک وبسایت می تواند با […]

میزبان وب

انتخاب شرکت میزبان وب و کیفیت سطح خدمات او برای تمام شرکت های آنلاین به شدت مهم است. بر اساس چنین خدماتی، می توانید کیفیت خدمات خود را بهتر کنید. همه ما به دنبال بهترین خدمات دهنده هستیم. علاوه بر این، سطح کیفیت خدمات شرکت میزبان وب در نتایج سئو وبسایت شما و تلاش ما […]

سئو

سیستم مدیریت محتوای وردپرس توسط میلیون ها نفر در گرداگرد دنیا برای برپاسازی وبسایت‌هایشان به منظور کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در حالیکه به دلیل شیوه آسان راه اندازی و اجرا و استفاده، محبوب است، هنوز اما نیازمند بهینه سازی مناسب برای بهبود در رنکینگ موتورهای جستجو است. راهنما برای بهینه سازی وردپرس […]

ترافیک وبسایت

مطابق با مطالعات صورت گرفته، تنها 25% از کل وبسایت ها بیش از 5000 بازدیدکننده یکتا دارند که بدین معناست که در اینترنت 75% ترافیک بالقوه وجود دارد. درک مخاطبین درک مخاطبین، مبنای هرکاری است که شما برای موفقیت وبسایت تان بدان نیازمندید. شناخت مخاطبین و ساخت محتوایی که برای آنها مناسب باشد، مبنای وبسایتی […]

سئو ویدیو

سئو چیست سئو مخفف بهینه سازی موتور جستجو یا search engine optimization است. علاوه بر معرفی برند، سئو، روشی برای افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وبسایت محسوب می شود. سئو درباره چیزی است که مردم به صورت آنلاین به دنبال آن هستند، پرسش هایی که به دنبال پاسخی برای آن هستند، کلماتی که کاربران از […]

question