سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

دسته: محتوا و سئو

محتوا و سئو یک زوج ایده‌آل برای داشتن سئوی کلی مناسب در وبسایت محسوب می شوند. بسیاری از متخصصین اینطور گمان می کردند که این دو بازیگرانی منفک هستند.

پیشتر بسیاری اینطور گمان می کردند که با نوشتن محتوایی درجه یک دیگر نیازی به سئو نیست.

اولین و مهمترین پرسش در این زمینه این است که چه محتوایی بایستی ایجاد کنم؟ پاسخ این است که بایستی منحصر‌به‌فرد باشید. ایجاد محتوایی منحصربه‌فرد، درگیرکننده و عمیق شروعی عالی است. محتوا و سئو بایستی از ابتدا دست در دست یکدیگر داشته باشند.

اگر محتوایی نگارش می کنید بایستی توجه کاربر را به خود جلب کنید. اینکار با عنوان نوشته، پاراگراف اول، نوع محتوا و مهمتر از همه ساختار کلی محتوا آغاز می شود. بسیاری از تحقیقات نشان می دهند که محتوای طولانی تر موقعیت بهتری در نتایج جستجو دارد.

توضیحات متا

توضیحات متا Meta Description چیست؟ در سالیان پیش، موتورهای جستجو از متن توضیحات متا برای رتبه بندی صفحات در نتایج جستجوی خود استفاده می کردند. در واقع موتور جستجو بایدو در چین نیز هنوز همین کار را می کند. بهرحال در سئو امروزی مشخص شده است که دیگر استفاده از این ترفند برای بهبود سئو […]

heading tag

تگ هدینگ چیست؟ تگ هدینگ، تگ HTML است که برای تمایز هدینگ‌ها یا تیترها (h1) و زیرتیترها یا زیرهدینگ‌ها (h2 تا h6) در یک صفحه نسبت به باقی محتوا استفاده می شود. این تگ ها به عنوان تگ هدینگ یا خیلی ساده تگ هدر شناخته می شوند. مهمترین تگ هدینگ، تگ h1 است و کم […]

تگ عنوان

چرا تگ عنوان از نظر سئو اهمیت فراوان دارد؟ برخلاف باور عموم، تگ عنوان، تگ متا محسوب نمی شود بلکه تگ HTML است که در <head> صفحه قرار دارد. تنها تفاوت واقعی بین یک تگ عنوان و یک تگ متای واقعی این است که طبق گفته W3C تگ های عنوان عناصر لازم صفحه هستند در […]

نشانی وب

نشانی وب یا URL چیست؟ یک نشانی وب یا URL – مکانیاب منبع یکسان – متن قابل خواندن است که مکان یک منبع (معمولا صفحه وب) را بر روی اینترنت مشخص می کند. URL همچنین تعیین می کند که چگونه بایستی آن صفحه وب بازخوانی شود که به عنوان پروتکل نیز شناخته می شود. نشانی […]

محتوای تکراری

محتوای تکراری Duplicate Content محتوای یکسانی است که در چند آدرس منحصربه‌فرد ظاهر می شود. محتوای یکسان یعنی اینکه بخش‌هایی از  محتوا به شکل قابل توجهی مشابه هم می باشند که این تشابه می تواند کپی دقیقی بوده یا اینکه محتوایی باشد که در بخش هایی از متن کپی کاری شده باشد. محتوای تکراری همچنین […]

seo-content

پیش از اینکه نوشته بعدی خود را منتشر کنید بایستی با استفاده از موارد زیر از بهینه سازی مطالب خود برای خوانندگان، عنکبوت های جستجو و اهداف بازاریابی که مد نظر دارید اطمینان حاصل کنید. در ادامه 36 نکته مهم در خصوص بهینه سازی مطالب و نوشته‌ها خواهید دانست. 1. تیتر مناسب بنویسید. حداقل یک […]

رتبه الکسا

برای بسیاری از مالکین وبسایت ها و بلاگنویس های جدید، داشتن ترافیک و داشتن رتبه الکسا پایینتر (بهتر) خیلی سخت است. هیچ چیز سخت تر از این نیست که محتوای عالی بنویسید و متوجه شوید که کسی آن را نخوانده و به کار کسی هم نیامده است. دانستن اینکه چگونه سئو یک سایت را ارتقا […]

question