طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

از کوچکترین فروشگاه گرفته تا بزرگترین شرکت، هر کسب‌وکاری نیاز به طراحی سایت شرکتی دارد. ما برای طراحی وبسایت شرکتی از تاکتیک‌های مختلفی متناسب با نیاز مشتری خود استفاده می‌کنیم.

در طراحی وبسایت شرکتی به جای اینکه بر روی محصول یا خدمات به خصوصی متمرکز شویم، بر ارتقا و تاکید بر هویت برند شرکت یا کسب‌وکار تمرکز خواهیم کرد. در طراحی وبسایت شرکتی برای مشتریان خود به سهام‌داران، شرکا، فروشندگان و سایر اشخاص دخیل نیز توجه ویژه می‌کنیم.

در سال جدید نیز رقابت بین شرکت‌ها در اینترنت به دلیل حضور گسترده آنها به شدت رقابتی شده است؛ از این رو علاوه بر ضرورت طراحی سایت شرکتی، ارایه بهترین دیزاین متناسب با نیاز مشتری و کاربران به امری اساسی بدل شده است.

طراحی سایت شرکتی

چرا به طراحی سایت شرکتی به‌روز و مدرن احتیاج دارید؟

رقابت در بازار تنها یکی از دلایل استخدام و استفاده از خدمات طراحی سایت شرکتی در راکت وردپرس است. وبسایت شرکت و کسب‌وکار شما بایستی نماینده برند شما باشد. در دنیایی که هر روز آن دستخوش تغییر است، طراحی وبسایت شرکت شما بایستی طراحی به‌روز داشته و از ترند نرم‌افزاری روز پیروی کند.

با کمک ما در راکت وردپرس و تجربه طولانی در طراحی سایت شرکتی، وبسایتی با طراحی حرفه‌ای خواهید داشت.

مشتریان، مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گزاران شما می‌خواهند که اطلاعات بیشتری را درباره شما پیش از انجام هرگونه معامله داشته باشند. طراحی سایت شرکتی بایستی به بازدیدکنندگان اطلاعات کافی و ضروری برای تماس با شما، خدمات ارایه شده و مسایل مهم دیگر را در اختیار آنها قرار دهد.

الهام گرفتن برای طراحی سایت شرکتی

پیش از اینکه کار بر روی پروژه طراحی سایت شرکتی شما آغاز شود، بهتر است ایده‌های خود را برای طراحی یا بازطراحی سایت خود با ما در میان بگذارید.

برای اینکه ایده‌ای از طراحی وسایت شرکتی داشته باشید، به نمونه‌هایی که پیشتر در این زمینه انجام گرفته‌اند نگاهی بیاندازید. به سادگی در طراحی در کنار جذابیت نگاه ویژه‌ای داشته باشید؛ سادگی مرور منوها، وضعیت رنگبندی، کیفیت تصاویر و …

مخاطبان هدف خود را تعریف کنید

طراحی سایت شرکتی را به اشکال مختلفی می‌توان پیاده‌سازی کرد اما تنها مسیری که منتهی به موفقیت می‌شود توجه به نیاز و خواست مشتریان است. طراحی سایت شرکتی اغلب به نیازهای مختلف بازدیدکنندگان توجه می‌کند.

برخی از بازدیدکنندگان وبسایت شما سرمایه‌گزاران و شرکایی هستند که نیاز به صفحاتی برای مشاهده گزارشات مالی دارند در حالیکه برخی از مشتریان دیگر نیاز به مشاهده محصولات شرکت شما دارند. همچنین ممکن است که بخشی از طراحی سایت شرکتی شما برای معرفی کارکنان‌تان اختصاص یابد.

طراحی وبسایت شرکتی بایستی شامل چه مواردی باشد؟

اولین گام تعیین هدف برای طراحی وبسایت شرکتی است. بایستی اطمینان یابید که طراحی نهایی شما مطابق با خواست مخاطبین وبسایت شما باشد. ما در راکت وردپرس به موارد زیر در طراحی وبسایت شرکتی دقت می‌کنیم:

  • پیاده‌سازی مبتنی بر هدف
  • رابط کاربری تمیز
  • مرور ساده
  • اطلاعات تماس
  • پوسته یکپارچه

چه پروژه پیاده‌سازی وبسایت شرکتی و خدمات وردپرس خود را به ما می‌سپارید یا پیمانکاری دیگر حتما این موارد را در نظر داشته باشید. شناسایی هدف مبنای طراحی است. رابط کاربری تمیز به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا اطلاعات ضروری را یافته و این طراحی تمیز کاربران را به صفحات یا محتوای مختلف بدون ایجاد سردرگمی هدایت می‌کند.

یک طراحی باکیفیت نیز بایستی مرور ساده داشته باشد. بازدیدکنندگان نبایستی برای رفتن به صفحات مدنظر خود بر روی چندین لینک کلیک کنند.

افزودن اطلاعات تماس یا جزییات ارتباط با درج موقعیت شرکت یا کارخانه نیز به وبسایت شما اعتبار بیشتری خواهد بخشید. این امکان در واقع جزیی اساسی برای هر وبسایت شرکتی و یک کسب‌وکار قانونی محسوب می‌شود.

همچنین ظاهر وبسایت شما بایستی از طراحی یکنواخت به جهت کمک به ارتقا برند استفاده کند. هر صفحه بایستی از یک مفهوم سراسری پیروی کند. این صفحات از یک طرح رنگ، فونت و عناصر طراحی بهره می‌برند.

با ما در راکت وردپرس تماس بگیرید تا مسیر درست برای طراحی وبسایت شرکتی را در اختیار شما بگذاریم.

0 / 5. 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *