دسته: سئو داخلی

جدیدترین مقالات درباره بهینه سازی و سئو، طراحی وبسایت وردپرس و سئو داخلی شامل بهینه سازی متا و توضیحات، عناوین و …

وردپرس

اگر اخیرا سرعت وبسایت خود با ابزارهای آنلاین بررسی کرده باشید، احتمالا با این پیشنهاد مواجه شده اید که بهتر است به جهت بهینه‌تر بودن و افزایش سرعت وبسایت خود فایل های CSS یا جاوا اسکریپت خود را کوچک سازی Minification کنید. CSS و جاوا اسکریپت ضروریات هر وبسایت محسوب می شوند – جاوا اسکریپت […]

توضیحات متا Meta Description چیست؟ در سالیان پیش، موتورهای جستجو از متن توضیحات متا برای رتبه بندی صفحات در نتایج جستجوی خود استفاده می کردند. در واقع موتور جستجو بایدو در چین نیز هنوز همین کار را می کند. بهرحال در سئو امروزی مشخص شده است که دیگر استفاده از این ترفند برای بهبود سئو […]

تگ هدینگ چیست؟ تگ هدینگ، تگ HTML است که برای تمایز هدینگ‌ها یا تیترها (h1) و زیرتیترها یا زیرهدینگ‌ها (h2 تا h6) در یک صفحه نسبت به باقی محتوا استفاده می شود. این تگ ها به عنوان تگ هدینگ یا خیلی ساده تگ هدر شناخته می شوند. مهمترین تگ هدینگ، تگ h1 است و کم […]

چرا تگ عنوان از نظر سئو اهمیت فراوان دارد؟ برخلاف باور عموم، تگ عنوان، تگ متا محسوب نمی شود بلکه تگ HTML است که در <head> صفحه قرار دارد. تنها تفاوت واقعی بین یک تگ عنوان و یک تگ متای واقعی این است که طبق گفته W3C تگ های عنوان عناصر لازم صفحه هستند در […]

تگ Canonical، که rel canonical نیز نامیده می شود، تگ HTML است که به موتورهای جستجو می گوید که آدرس مشخص شده نسخه اصلی و نهایی از صفحه می باشد. جدول محتوا: چرا تگ Canonical اهمیت دارد؟ تگ Canonical چگونه به وبسایت شما کمک می کند؟ افزودن تگ Canonical به صفحات بهترین روش استفاده از […]

شاید بدانید که گوگل از 200 عامل رتبه بندی PageRank در الگوریتمش برای رتبه بندی نتایج جستجوی کاربر استفاده می کند. برخی از این عوامل تایید شده اند، برخی غیررسمی هستند و برخی دیگر نیز از طرف متخصصین سئو مطرح شده است. در این نوشته به 69 مورد ابتدایی این لیست: عوامل دامنه و عوامل […]

پیش از اینکه نوشته بعدی خود را منتشر کنید بایستی با استفاده از موارد زیر از بهینه سازی مطالب خود برای خوانندگان، عنکبوت های جستجو و اهداف بازاریابی که مد نظر دارید اطمینان حاصل کنید. در ادامه 36 نکته مهم در خصوص بهینه سازی مطالب و نوشته‌ها خواهید دانست. 1. تیتر مناسب بنویسید. حداقل یک […]

بهینه سازی برای موتور جستجو (SEO) یکی از موثرترین روش ها برای تولید ترافیک برای وبسایت‌تان است. اما اشتباه در سئو، نتایج عکسی برای محتوا و کیفیت وبسایت‌تان در پی خواهد داشت. خبر خوب این است که یافتن این اشتباهات و اجتناب از آنها در سئو آسان است. برای مثال، نمونه‌ای از اشتباه در سئو […]

لینک‌ها یا هایپرلینک‌ها ابتدایی‌ترین شکل از مرور محسوب می شوند. بدون آنها وب به شکلی متفاوت از آنچیزی که اکنون می‌شناسیمش می‌بود. لینک های Absolute لینک های Absolute لینک هایی هستند که یک مقصد مشخص دارند. ساخت یک لینک absolute را می توان با یک تگ anchor یا تگ a شکل داد. این تگ ها […]