سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

دسته: بهینه سازی و سئو

بهینه سازی و سئو روند افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وبسایت با افزایش پدیداری وبسایت یا یک صفحه برای کاربران از طریق موتور جستجو است. سئو به بهبود نتایج ارگانیک (طبیعی و بدون پرداخت وجه) کمک می کند.

علاوه بر این بهینه سازی و سئو می تواند انواع مختلفی از جستجو از جمله جستجوی تصاویر، جستجوی ویدیو و جستجوی مقالات و اخبار را پوشش دهد.

از تاکتیک های بهینه سازی و سئو، افزایش بک‌لینک می باشد. در سال 2015 جستجوی موبایلی از جستجو در کامپیوترهای شخصی پیشی گرفت.

در استراتژی بازاریابی اینترنتی، متخصصین سئو در نظر دارند که چگونه موتور جستجو کار می کند، الگوریتم های کامپیوتری چگونه رفتار موتور جستجو را دیکته می کنند، کاربران به دنبال چه هستند و چه کلمات کلیدی در موتورهای جستجو به کار می رود.

کدهای وضعیت HTTP

کدهای وضعیت HTTP در صفحات شما برای کاربران‌تان احتمالا معنای چندانی ندارد. اما کدهای وضعیت HTTP برای سئو و سلامت کلی وبسایت از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است. این کدهای وضعیت HTTP به شما می گویند که وقتیکه مرورگرها در تلاش برای ارتباط با وبسایت شما هستند چه اتفاقی رخ می دهد. این کدها زمانی […]

محتوای تکراری

محتوای تکراری Duplicate Content محتوای یکسانی است که در چند آدرس منحصربه‌فرد ظاهر می شود. محتوای یکسان یعنی اینکه بخش‌هایی از  محتوا به شکل قابل توجهی مشابه هم می باشند که این تشابه می تواند کپی دقیقی بوده یا اینکه محتوایی باشد که در بخش هایی از متن کپی کاری شده باشد. محتوای تکراری همچنین […]

تگ Canonical

تگ Canonical، که rel canonical نیز نامیده می شود، تگ HTML است که به موتورهای جستجو می گوید که آدرس مشخص شده نسخه اصلی و نهایی از صفحه می باشد. جدول محتوا: چرا تگ Canonical اهمیت دارد؟ تگ Canonical چگونه به وبسایت شما کمک می کند؟ افزودن تگ Canonical به صفحات بهترین روش استفاده از […]

seo-content

پیش از اینکه نوشته بعدی خود را منتشر کنید بایستی با استفاده از موارد زیر از بهینه سازی مطالب خود برای خوانندگان، عنکبوت های جستجو و اهداف بازاریابی که مد نظر دارید اطمینان حاصل کنید. در ادامه 36 نکته مهم در خصوص بهینه سازی مطالب و نوشته‌ها خواهید دانست. 1. تیتر مناسب بنویسید. حداقل یک […]

عملگر گوگل

برای کمک به یافت آن چیزی که به دنبال آن هستید، گوگل از نشانه های ویژه ای به این منظور استفاده می کند که به آنها عملگر گوگل گفته می شود. این عملگرها به شما در یافتن موضوعی به خصوص کمک کرده و عبارات مشخصی را از موتورهای جستجو حذف می کنند و به شما […]

اشتباه در سئو

بهینه سازی برای موتور جستجو (SEO) یکی از موثرترین روش ها برای تولید ترافیک برای وبسایت‌تان است. اما اشتباه در سئو، نتایج عکسی برای محتوا و کیفیت وبسایت‌تان در پی خواهد داشت. خبر خوب این است که یافتن این اشتباهات و اجتناب از آنها در سئو آسان است. برای مثال، نمونه‌ای از اشتباه در سئو […]

pagerank

شاید بدانید که گوگل از 200 عامل رتبه بندی PageRank در الگوریتمش برای رتبه بندی نتایج جستجوی کاربر استفاده می کند. برخی از این عوامل تایید شده اند، برخی غیررسمی هستند و برخی دیگر نیز از طرف متخصصین سئو مطرح شده است. در این نوشته به 69 مورد ابتدایی این لیست: عوامل دامنه و عوامل […]

رتبه الکسا

برای بسیاری از مالکین وبسایت ها و بلاگنویس های جدید، داشتن ترافیک و داشتن رتبه الکسا پایینتر (بهتر) خیلی سخت است. هیچ چیز سخت تر از این نیست که محتوای عالی بنویسید و متوجه شوید که کسی آن را نخوانده و به کار کسی هم نیامده است. دانستن اینکه چگونه سئو یک سایت را ارتقا […]

تحلیل داده

گوگل آنالیتیک ابزاری رایگان است که می توانید با استفاده از حساب کاربری گوگل خود اقدام به ردگیری و ایجاد گزارش در خصوص ترافیک وبسایت خود کنید. این ابزار، اطلاعات بازدیدکنندگان وبسایت شما، از جمله صفحاتی که بازدید کرده اند…

favicon

favicon آیکنی است که به صورت دیداری یک وبسایت و/یا برند را به نمایش در می آورد. این آیکن ها، تصاویری کوچک (معمولا 16×16 پیکسل) هستند که آنها را در کنار عنوان صفحه در نتایج جستجوی موبایلی یا در تب مرورگر، بوکمارک ها و تاریخچه مرورگر می بینید. معمولا favicon یک وبسایت با لوگوی آن […]

question