سه روش برای افزایش ترافیک وبسایت و بازدید کننده جدید

مطابق با مطالعات صورت گرفته، تنها 25% از کل وبسایت ها بیش از 5000 بازدیدکننده یکتا دارند که بدین معناست که در اینترنت 75% ترافیک بالقوه وجود دارد.

درک مخاطبین

درک مخاطبین، مبنای هرکاری است که شما برای موفقیت وبسایت تان بدان نیازمندید. شناخت مخاطبین و ساخت محتوایی که برای آنها مناسب باشد، مبنای وبسایتی خوب با سطح خوبی از ترافیک می باشد.

مخاطبین خود را نمی شناسید؟ رفتار درستی در مواجهه با آنها ندارید؟ محتوایی که برای آنها جذاب است نمی سازید؟ پس پیشنهادات دیگر را فراموش کنید. و پول خود را برای تبلیغات هدر ندهید.

سئو چیست و چگونه می‌توان از این طریق ترافیک بیشتری داشت؟

در اینکار بایستی همواره آزمایش کنید و بیاموزید (مانند هر چیز دیگری در کسب و کارهای دیجیتال). روش های مختلف را امتحان کنید، شیوه های نوشتار متفاوتی را بیازمایید، نوع دیگر از مقاله را منتشر کنید، تصویرسازی کنید، ساختارهای مقاله و استایل متفاوتی را برگزینید،

بررسی کنید که چه روشی در وبسایت های رقیبتان جواب داده و تلاش کنید که همان کار را به شکلی بهتر انجام دهید (محتوای آنها را کپی نکنید، که کار پسندیده ای نیست چه از نظر اخلاقی و چه از نظر گوگل).

مسیرهای مختلفی برای رسیدن به این آزمایش ها وجود دارد؛ بررسی ترافیک هر بخش، درک اینکه چه کنیم ترافیک آنها بیشتر شود.

ایجاد ترافیک با بازاریابی ایمیلی

ارسال ایمیل همیشه روش خوبی برای حفظ و ایجاد تعامل با مخاطبین بوده است. اگر محتوایی را منظم ایجاد می کنید، کاربران بسیاری ترجیح می دهند از طریق خبرنامه هفتگی با شما در تعامل باشند، و این مهم می تواند یکی از موثرترین روشها برای رشد ترافیک بازگشتی به وبسایت تان باشد.

به خاطر داشته باشید که اگر من مشترک دریافت محتوای شما هستم، در واقع قرار است که شما محتوایی باارزش را به من تحویل دهید. اگر میخواهید از ترافیکتان با استفاده از ایمیل پول در بیاورید، مطمئن شوید که فقط تبلیغ نمیفرستید.

۱۱ نکته درباره بهبود سئو مطالب – بخش اول

و همچنین خیلی زیاده روی نکنید – یک خبرنامه ماهانه شروع خوبی است و به شما اجازه آزمایش و یادگیری را می دهد. خبرنامه منظم می تواند خطرآفرین باشد مخصوصا در صورتیکه محتوای زیادی ندارید یا ارزشی را به کاربران خود پیشنهاد نمی کنید.

شبکه های اجتماعی را به خاطر داشته باشید

همیشه به خاطر داشته باشید که متاسفانه انتشار محتوای درجه یک و امید به اینکه کاربران شما را کشف کنند کارگشای شما نخواهد بود.
اکانت هایی در شبکه های اجتماعی بزرگ بسازید.

وقتیکه اکانتی در شبکه اجتماعی ایجاد کردید هر تکه محتوای جدید را به اشتراک بگذارید. اگر چیز جالبی به اشتراک می گذارید خیلی طولی نمی کشد که ببینید کاربرانی از شبکه های اجتماعی به وبسایت تان سرازیر می شوند.

با این همه، آزمون و خطا روش بسیار مهمی در این مسیر است. چشمتان به رقبایتان باشد و تحقیق و بررسی کنید، آزمایش کنید اما چرخ را هم در صورت عدم نیاز دوباره اختراع نکنید.

بهینه سازی

اگر ترافیک ارگانیک میخواهید بایستی وبسایت و محتوای خود را بهینه سازی کنید.

روش های مختلفی برای انجام اینکار وجود دارد:

  • داخلی (یا سئو صفحه)

    • اینکار محتوا و وبسایت تان را بهینه سازی می کند. اینکار تماما در قالب یا بک اند/سیستم مدیریت محتوای شما صورت می‌گیرد (مثلا مدیریت وردپرس).
  • سئو بیرونی

    • سئو بیرونی همه آن چیزی است که مستقیما درون وبسایت وجود ندارد، اشارات در شبکه های اجتماعی، بوکمارک کردن اجتماعی، لینک گذاری، ساخت لینک و … روش های زیادی برای انجام اینکار وجود دارد. برای انجام اینکار بایستی ابتدا درک درستی از سئو داخلی داشته باشید. تبلیغات گوگل ادز در این دسته قرار میگیرد.

با تمرکز بر سئو داخلی وبسایت و محتوا، عوامل زیادی وجود دارد که بر ترافیک ارگانیک اثر می‌گذارند.

تفاوت برچسب و دسته‌بندی در وردپرس – بهترین روش برای سئو

  • تگ های عنوان: عنوان خوب کارهای زیادی انجام می دهد – جلب توجه، تشویق کاربران، علاقه مند کردن کاربران و مهمتر از همه اینکه با گوگل درباره محتوای تان صحبت می کند.
  • تگ توضیحات: به مانند عنوان، توضیحات مورد توجه کاربران بوده و همچنین بایستی شامل کلمات کلیدی باشد که به دنبال آن هستید. یک توضیح خوب می تواند نرخ کلیک وبسایت تان را بهبود بخشد.
  • تیترها: هم انسان و هم موتورهای جستجو از مقالات خوب با تیترهای واضح لذت می برند. از تگ های تیتر H1، H2 و H3 در محتوایتان استفاده کنید تا خواندن مقالاتتان راحتتر شده و موتورهای جستجو نیز خوشحال باشند. خوانندگان خوشحال برابر است با زندگی شاد.
  • متن ALT برای تصاویر: متن جایگزین عامل بزرگی برای در دسترس پذیری محسوب می شود. به همین دلیل این عامل، عامل مهمی در رنکینگ گوگل محسوب می شود. مهم نیست که محتوایتان را چگونه میسازید، از تگ های ALT در هرجایی که ممکن است استفاده کنید.
  • محتوا: اگر می خواهید جایگاه خوبی در موتور جستجو داشته باشید، محتوایتان بایستی منحصر به فرد بوده و ارزشی را برای بازدیدکنندگانتان ایجاد کند.
  • سرعت وبسایت: وبسایتتان را برای مرور بهتر کاربران، پرسرعت سازید. علاوه بر این، سرعت وبسایت عامل مهمی در رنکینگ گوگل محسوب می شود.

ترافیک، جریان خون در کالبد وبسایت شما محسوب می شود. ترافیک خوب، فروش خوب، کلیک های خوب بر روی تبلیغات و … را به ارمغان می آورد. بهینه‌سازی‌های فراوانی وجود دارد که می توانید انجامش دهید و در نتیجه بر ترافیکتان بیافزایید.

0 / 5. 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *